פקקי יין תמונת אילוסטרציה המרקקה היומית

לוגו חדש לחברה, אבל זהות חזותית ועיצוב המותג היינקן – ללא שינוי

וואלה. יצא היום, מבית המדרש של יצרן הבירה הענק:

"היינקן התפתחה באופן משמעותי במהלך עשר השנים האחרונות. כיום, החברה היא בעלת טביעת הרגל הגלובלית ביותר בעולם הבירה: פורטפוליו של יותר מ- 250 מותגים של בירה או סיידר, ותעסוקה ליותר מ-  70,000 אנשים." זה מה שאמר היום ז'אן פרנסואה ואן בוקסמיר, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל בפועל של היינקן.

חדש! היינקן ב- CAPS בלבד. (מתוך אתר ה- corporate).

זהות חדשה תבדל את החברה מהמותג היינקן. בכך היא תשקף טוב יותר את מי שאנחנו היום ותיקח אותנו לעבר החברה שאנו שואפים להיות מחר".

מהיום יש לרשום את שם החברה היינקן באותיות גדולות. זה יעזור להבחין בין שם החברה ובין המותג של החברה. זוהי גם הדרך בה שם החברה נכתב במקור, כאשר היינקן נוסדה בשנת 1864, וזה מחזק את כוחה של החברה בעזרת שיקוף ההיסטוריה הארוכה שלה. זהות חדשה נותנת כבוד למותג היינקן ומורשתו, ובאותו זמן יוצרת זהות חדשה וברורה עבור החברה."

פייר? יותר יפה להם.