גיא אדרי, 38, מונה למנכ"ל שליקבי ארזה ושל יקב היוצר, שמושק בימים אלה בקמפיין בהשתתפות השף ניר צוק והזמרת אפרת גוש
היקב, הנחשב ה-5 בגודלו בארץ, מכר בשנה האחרונה כ-4.5 מיליון בקבוקים בשנה ובנוסף גם מייצא לאירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. "היוצר" יהיה שמו החדש של ארזה ויתמקד ביינות מדף איכותיים בשוק הכללי.
אדרי, בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון, שימש בעברו במגוון תפקידים ניהוליים בחברות מובילות כדוגמת דלק ישראל – שם ניהל את מחלקת השיווק של כלל החברות והמותגים בקבוצה (דלק, מנטה, קפה ג'ו, דלק תעשיות) והיה אף אחראי על הקמת המותג "דלק גז טבעי" וחיבור בין המותגים קפה ג'ו ומנטה.
לפני כן, שימש כמנהל השיווק בקבוצת "החברה המרכזית למשקאות" והיה אחראי על כל תחום השוק המקצועי של מחלבות טרה, טרה מולר ומשק צוריאל.
אלחנן שור מבעלי יקב "היוצר": "אנו מאד שמחים וגאים על הצטרפותו של גיא למשפחת היקב. אנו בטוחים כי יחד עם גיא נצליח לעמוד בכל המשימות והיעדים שהצבנו בפנינו עם מתיחת הפנים שהיקב עבר לאחרונה ושיחד נצליח להוביל את היקב כיקב הבולט בתחום היין בישראל".
יקב יוצר אמנות
בימים אלו הסתיימה הקמתו של "יקב היוצר" בהשקעה של כ- 7.5 מיליון ש"ח. היקב – שמושק בימים אלו – יציג סדרות יין חדשות ואנינות, תחת שרביטו המקצועי של אמן היין פיליפ ליכטנשטיין, במקורו מפרובנס שבצרפת.
היקב יפעל לקידום התרבות והיצירה ישראלית ובמסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה בחר ביוצרת-זמרת ושחקנית אפרת גוש לצד השף–יוצר ומחבר ספרי הבישול ניר צוק כפרזנטורים שיובילו את מהלך המיתוג.
לצדם של אפרת וניר, נבחרו יוצרים מוכשרים נוספים מעולמות המוסיקה והיצירה" ענת לב-אדלר – אשת תקשורת וסופרת האחראית על רבי המכר "כותבת ומוחקת אהבה" ו-"נשים ויין – סיפור אהבה" וטללית צ'רסקי – צ'לנית בתזמורת האופרה הישראלית ואמנית במה המשלבת מוסיקה קלאסית, טנגו ומוסיקה חדשה עם קולנוע ותיאטרון.
גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר מסביר כי "הבחירה ביוצרים השונים נעשתה אחרי בחינת יוצרים רבים ומגוונים. היוצרים הנבחרים נמצאו מתאימים לערכי הליבה של המותג. אפרת וניר – לטעמנו – מייצגים יצירה ישראלית, עצמאית, מרתקת ויוצאת דופן כל אחד בתחומו. אנו בטוחים שיינות יקב היוצר, שהן בעצמן יצירות ייחודיות ומרתקות של היינן היוצר, יעניקו לקהל הצרכנים חווית טעם מרתקת ויחודית".