קוקטיילים בפחית הם לא דבר חדש, ובמידה מסוימת אפשר לאמר שגם חלק מה'בריזרים', הם קוקטיילים, כאלה או אחרים. עכשיו מביאה לישראל 'אקרמן' – יבואנית בקרדי – פחיות של בקרדי קולה
פחיות שחורות, מאורכות, עם סמל העטלף עליהן, והמילים Bacardi Superior & Cola, בהחלט עושות משהו משמח, ברמת הצפיה. לגבי הטעם – בסוף המאמר.
תכל'ס, זה קוקטייל – או משקה מעורבב – מאוד פופולרי, עם הרבה גרסאות וסיפורים שקשורים במקור שלו. לבקרדי יש כמובן הגרסא שלהם, אלא שיש בה לא מעט 'חורים', בעיקר כאלה שנוגעים לתאריכים: בקרדי טוענת שהמשקה הומצא בשנת 1898, בשעה שקוקה קולה לא הגיעה לקובה לפני שנת 1900, בכלל. ניחא, זה לא ממש חשוב, ובכל מקרה, אלה היו האמריקאים שהגיעו לאי, שהביאו ל'המצאת' המשקה. אגב, בטרינידד נהגו החיילים האמריקאים של מלחמת העולם השניה – ארבעים שנה אחרי 'המצאת' הקובה ליברה (בקרדי-קולה עם ליים או 'קובה החופשית') – לשתות רום, וצ'ייסר של קוקה קולה. יכול להיות שזה בכלל היה מקור החיבור. כדאי לדעת את זה, כי המשקה זכה לפופולריות רבה בארצות הברית רק ב- 1945, אחרי שהאחיות אנדרוז הקליטו שיר שהפך ללהיט בשם" Rum and Coca-Cola".
תכל'ס, איך המשקה?
לא משהו, האמת. מרגישים את הרום, אבל המשקה מאוד סכריני, ומזכיר משהו שמבוסס על קולה דיאט, יותר מאשר הדבר ה'אמיתי', שמערבבים לבד. אני מניח שמי שרגילים לשתות קולה דיאט או פפסי דיאט לסוגיהם, יוכלו להנות יותר מהמשקה.
מחיר מומלץ לצרכן – 15 ₪ לפחית בקרדי & קולה.
כשר בהשגחת הרב דיין – ג'נבה, ובאישור הרבנות הראשית לישראל. ניתן להשיג את המוצר בחנויות המתמחות וברשתות השיווק המובחרות.
בקרדי הוא מותג האלכוהול הנמכר בעולם. כל 4.5 שניות נמכר ארגז של 9 ליטר במקום כלשהו בתבל, כ- 200 מיליון בקבוקים בשנה בכל רחבי העולם. ואגב אקרמן: היא משיקה 'כרטיס זהב' לברמנים ולעובדי מסעדות וברים. בחודשים הקרובים, נציגי החברה יעברו בבתי עסק שונים ברחבי הארץ ויציעו ללא תשלום לעובדים את כרטיס "אקרמן זהב". הכרטיס יציע הטבות ומבצעים לחברי המועדון, ביניהן: 50% הנחת יום הולדת לרכישת מותגי החברה, הזמנות לאירועים, השתתפות במפגשים, קבלת תוכן מקצועי, הדרכות, אירועי טעימות וסדנאות מחו"ל וגם מנוי על ניוזלטר חודשי.