יקבי כרמל, יבואני וודקה טיטוס יקיימו בהמשך השנה שורה של ערבים מיוחדים במרכז "נא לגעת" ביפו. האירועים הראשונים מתוכננים לספטמבר
וודקה טיטוס (טיטו'ס) הוא אחד ממותגי הוודקה הצומחים בעולם, ונחשב לסוג של תופעה, בשוק שנמצא אי שם בין סטגנציה לירידה. ביולי ביקר בישראל שגריר המותג, הירמן אסנדי, כדי להדגים כמה קוקטיילים מעניינים; בין השאר קוקטייל "קיוטו קולינס" – קולינס בנוסח יפני (מתכון), וטייק משלו על בלאדי מרי (על בסיס עגבניות טריות וחומץ בלזאמי, שפחות התחברתי אליו). אנשי כרמל ניצלו את ההזדמנות להכריז על הפעילות הפילנתרופית שלהם ושל 'טיטוס': סדרת מופעים שיערכו – בחושך – במרכז "נא לגעת". הם עשו זאת בטעימת וודקות עיוורת לחלוטין – כל הטעימה הייתה בחושך, דבר שאפשר למקד את תשומת הלב בצורה שונה לגמרי במשקאות השונים, במרקם ובטעמים שלהם (וכן, לוודקה יש טעם).

במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו מופעי מוזיקה של אמנים שכרמל אומרת שיהיו מהשורה הראשונה, לצד מופעי סטנד אפ של סטנדאפיסטים חרשים. כל זאת במגמה לקדם את המודעות למרכז ולמי שמופיעים ועובדים בו.
"נא לגעת" הוא מרכז אמנות ותעסוקה לבעלי מוגבלויות שונות, כולל עיוורים ומוגבלי ראיה, חרשים ואחרים. במרכז ישנה מסעדה ("בלקאאוט") שכל האירוח בה נעשה בחושך, כאשר המלצרים שמלווים את הסועדים הם כולם בעלי מוגבלויות.
וודקה טיטוס ותרומה לקהילה
וודקה טיטוס מקדישה זמן רב ותקציב גדול לתרומה לקהילה בכל מקום בו היא נמכרת. לטובת הפרויקט המשותף יושק קוקטייל ייחודי בשם DARK TITO'S שכל ההכנסות ממכירתו במקום יתרמו לפרויקט. במקביל, תתקיים פעילות תרומה ממכירת בקבוקי Tito's בחנויות יין ואלכוהול נבחרות.

- 60 מ"ל וודקה טיטוס
- 30 מ"ל מיץ יוזו סחוט טרי
- 30 מ"ל סירופ פשוט
- משחת ווסאבי
משקשקים, מסננים לכוסו קולינס.
סוגרים בסודה ומניחים חתיכת נורי ומפזרים פוריקאקה מעל.
נותנים ביס קטן באצה ושותים.
*המופעים הראשונים יתקיימו ברבעון האחרון של 2019.
*מחיר כרטיס למופע Tito's Dark Live יהיה בין 100 ל- 150 ש"ח.
נא לגעת
מרכז נא לגעת רציף העלייה השנייה, נמל יפו. חניה במגרשי החניה של נמל יפו (הליכה קצרה).