יצרן המשקה הלאומי, השלישי בגודלו בברזיל, נחטף על ידי היצרנית של ג'וני ווקר
ככלל, קשאסה, הרום הברזילאי, נשתה כמעט כולו בברזיל עצמה – משהו כמו 99% ויותר – וצריכת ה'פרמיום' שלו קטנה יחסית – משהו כמו אחוזים בודדים מהשוק. בכל זאת, דיאג'ו שלמה לא פחות מאשר 454 מיליון דולר עבור המותג בברזיל, מה שמעניק לה דריסת רגל חשובה בשוק הברזילאי המתפתח (צמיחה של 4% בשנה), שרשרת הפצה מצוינת עבור המוצרים האחרים שלה ועוד. הכיוון אליו מסתכלת דיאג'ו הוא ככל הנראה משחקי המונדיאל הקרובים, ולא פחות מזה – אולימפיאדת 2016.
מחוץ לברזיל, עיקר הקשאסה נצרך בגרמניה, ארצות הברית – בפלורידה, שם יש הרבה ברזילאים – ובסך הכל מדובר במיליון תיבות, פחות או יותר. יצרנית הפרימיום קשאסה הגדולה ביותר היא פיטו (החברה הסקוטית), ולפני זמן לא רב נקנתה חברת פרמיום קשאסה אחרת על ידי גרופו קמפרי. איפיוקה היא מספר שתיים מבחינת שווי (כ- 66 מליון ליש"ט) ושלישית מבחינת הקף מכירות – 6.6 מליון תיבות תשעה ליטר. הרכישה עשויה לצמצם רק במעט את הפער שיש בין פרנו ריקאר בברזיל, לבין דיאג'ו.
דיאג'ו מיוצגת בארץ על ידי IBBLS (החברה המרכזית/קוקה קולה), ואילו איפיוקה – על ידי חברת הכרם.