ליקר השמנת השני במכירות בעולם עושה מהפכה ומוסיף מוצר לריינג' – לראשונה אולי מאז שיצא לשוק
ולא סתם מוצר: Amarula Gold ישבור למעשה את הקונספט עליו בנוי הליקר מראשית ימיו ולא יהיה מבוסס על שמנת.

אמרולה גולד, אומרת דיסטל, היצרנית, יצא בשנה הקרובה (2014), בתחילה בדרום אפריקה ובשוקי הדיוטי פרי, ואחר כך – אולי באמצעות שותפתה באירופה, אונדרברג – ביתר המדינות בהן משווק המוצר (כ- 100 מדינות ברחבי העולם). הליקר מבוסס על פרי המרולה, ממנו מכינים יין שאותו מזקקים זיקוק כפול. החידוש באמרולה גולד הוא שהליקר נשאר צלול – ללא שמנת, כאמור – אבל עובר התישנות של שנתיים בחביות.
אמרולה גולד יוצא לכבוד חצי יובל לאמרולה – המשקה שלמעשה הפך לאחד הסמלים הכמעט רשמיים של דרום אפריקה. משווק בישראל על ידי החברה הסקוטית.